Aktualizacja: 19.04.2025 13:14 Publikacja: 04.02.2022 05:47
Na social media (SM) stawiają przede wszystkim firmy duże (63,8 proc.), co nie oznacza, że przedsiębiorstwa z segmentu MŚP stronią od obecności w sieci – wręcz przeciwnie.
Foto: Aleksei
MŚP nie tylko są w stanie realizować skuteczne kampanie PR, ale w związku z dynamicznie zmieniającym się krajobrazem medialnym wręcz muszą postawić na konkretne narzędzia. Czy takie projekty faktycznie skutecznie odeprą widmo gospodarczego kryzysu? Tak - choć sytuacja ekonomiczna stawia przed przedsiębiorcami całkowicie nowe wyzwania, to konsumenci nadal chcą korzystać z produktów i usług MŚP – pod warunkiem, że dotrze do nich prawidłowo pozycjonowany przekaz.
W 2021 r. w Polsce sprzedano łącznie 520,5 tys. nowych samochodów osobowych i dostawczych o masie do 3,5 t. To o...
Pandemiczne lata 2020 i 2021 były dla firm niezwykle trudne, ale okazuje się, że nowy rok wcale nie musi być lep...
Dziś przestaną działać konta użytkowników na ceidg.gov.pl. Narzędzia oferowane przedsiębiorcom w tym serwisie pr...
Ataki ransomware, czyli szyfrujące pliki na komputerach bądź wykradające cenne dane i wymuszające od ofiar zapła...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Eksperci od rynku pracy szacują, że zachorowania spowodowane Omikronem mogą oznaczać w najbliższym czasie wyłącz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas