Sprawna komunikacja najlepszą inwestycją MŚP w nadchodzących miesiącach?

Czy w dobie wciąż niestabilnej sytuacji epidemiologicznej, a także galopującej inflacji małe i średnie przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na rozbudowane działania public relations?

Publikacja: 04.02.2022 05:47

Na social media (SM) stawiają przede wszystkim firmy duże (63,8 proc.), co nie oznacza, że przedsięb

Na social media (SM) stawiają przede wszystkim firmy duże (63,8 proc.), co nie oznacza, że przedsiębiorstwa z segmentu MŚP stronią od obecności w sieci – wręcz przeciwnie.

Foto: Aleksei

MŚP nie tylko są w stanie realizować skuteczne kampanie PR, ale w związku z dynamicznie zmieniającym się krajobrazem medialnym wręcz muszą postawić na konkretne narzędzia. Czy takie projekty faktycznie skutecznie odeprą widmo gospodarczego kryzysu? Tak - choć sytuacja ekonomiczna stawia przed przedsiębiorcami całkowicie nowe wyzwania, to konsumenci nadal chcą korzystać z produktów i usług MŚP – pod warunkiem, że dotrze do nich prawidłowo pozycjonowany przekaz.

“Mały i średni” krajobraz kraju

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Inwestycje
Czym kierują się przedsiębiorcy kupując firmowe auta? Zaszły zmiany
Inwestycje
Biznes w 2022 roku - co czwarty przedsiębiorca boi się, że 2022 r. będzie gorszy
Inwestycje
Ceidg.gov.pl kończy swój żywot. Czas na biznes.gov.pl. Sam rejestr CEIDG zostaje
Inwestycje
Firmy z tej branży najbardziej podatne na cyberokup
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Inwestycje
Omikron spowoduje drastyczne braki pracowników?
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń