Reklama

Sprawna komunikacja najlepszą inwestycją MŚP w nadchodzących miesiącach?

Czy w dobie wciąż niestabilnej sytuacji epidemiologicznej, a także galopującej inflacji małe i średnie przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na rozbudowane działania public relations?

Publikacja: 04.02.2022 05:47

Na social media (SM) stawiają przede wszystkim firmy duże (63,8 proc.), co nie oznacza, że przedsięb

Na social media (SM) stawiają przede wszystkim firmy duże (63,8 proc.), co nie oznacza, że przedsiębiorstwa z segmentu MŚP stronią od obecności w sieci – wręcz przeciwnie.

Foto: Aleksei

MŚP nie tylko są w stanie realizować skuteczne kampanie PR, ale w związku z dynamicznie zmieniającym się krajobrazem medialnym wręcz muszą postawić na konkretne narzędzia. Czy takie projekty faktycznie skutecznie odeprą widmo gospodarczego kryzysu? Tak - choć sytuacja ekonomiczna stawia przed przedsiębiorcami całkowicie nowe wyzwania, to konsumenci nadal chcą korzystać z produktów i usług MŚP – pod warunkiem, że dotrze do nich prawidłowo pozycjonowany przekaz.

“Mały i średni” krajobraz kraju

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Inwestycje
Czym kierują się przedsiębiorcy kupując firmowe auta? Zaszły zmiany
Reklama
Inwestycje
Biznes w 2022 roku - co czwarty przedsiębiorca boi się, że 2022 r. będzie gorszy
Inwestycje
Ceidg.gov.pl kończy swój żywot. Czas na biznes.gov.pl. Sam rejestr CEIDG zostaje
Inwestycje
Firmy z tej branży najbardziej podatne na cyberokup
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Inwestycje
Omikron spowoduje drastyczne braki pracowników?
Reklama
Reklama
Reklama