Aktualizacja: 10.07.2025 06:10 Publikacja: 17.01.2022 15:04
Dziś tylko nieco ponad 18 proc. przedstawicieli mikro, małych i średnich firm kieruje się swoimi wcześniejszymi doświadczeniami i wybiera marki, które już posiada w swojej flocie.
Foto: Yuri Bizgaimer
Biznes ogląda jednak każdą złotówkę wydaną na pojazdy znacznie dokładniej niż dotychczas. Według najnowszych badań Instytutu Keralla, mikro, mali i średni przedsiębiorcy kupując służbowe auta, kierują się głównie jego ceną. Jedynie dla niewielkiego odsetka respondentów priorytetem są takie kwestie, jak funkcjonalność czy reprezentacyjny wygląd.
37,3 proc. przedsiębiorców z sektora MŚP jako priorytet wskazuje koszt zakupu, a 31,6 proc. - koszty eksploatacji. Dla niemal co czwartego ankietowanego kluczem jest też uniwersalność samochodu, rozumiana jako możliwość dostosowania jego parametrów do aktualnych potrzeb firmy.
Procedury budowlane dotyczące prostych prac na zabytkach będą uproszczone. Jest już projekt ustawy, który zreduk...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Choć prace nad ustawą o kryptoaktywach trwają od miesięcy, wiele wskazuje, że w realnej perspektywie projekt tra...
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas