Aktualizacja: 05.06.2025 14:53 Publikacja: 17.01.2022 15:04
Dziś tylko nieco ponad 18 proc. przedstawicieli mikro, małych i średnich firm kieruje się swoimi wcześniejszymi doświadczeniami i wybiera marki, które już posiada w swojej flocie.
Foto: Yuri Bizgaimer
Biznes ogląda jednak każdą złotówkę wydaną na pojazdy znacznie dokładniej niż dotychczas. Według najnowszych badań Instytutu Keralla, mikro, mali i średni przedsiębiorcy kupując służbowe auta, kierują się głównie jego ceną. Jedynie dla niewielkiego odsetka respondentów priorytetem są takie kwestie, jak funkcjonalność czy reprezentacyjny wygląd.
37,3 proc. przedsiębiorców z sektora MŚP jako priorytet wskazuje koszt zakupu, a 31,6 proc. - koszty eksploatacji. Dla niemal co czwartego ankietowanego kluczem jest też uniwersalność samochodu, rozumiana jako możliwość dostosowania jego parametrów do aktualnych potrzeb firmy.
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Mennica Polska doprowadzi do zmiany w zarządzie spółki zarządzającej wieżowcem Mennica Legacy Towers. Będzie też...
Nie można krytykować polityki rządu w sprawie budownictwa. Bo nie można krytykować czegoś, czego nie ma.
Warta po raz piąty znalazła się w zestawieniu firm z najwyższym wskaźnikiem Organizational Health Index (OHI), o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas