Granice reklamy – etyczne i prawne aspekty promowania marki

Nieodłącznym elementem skutecznej kampanii reklamowej jest świadomość granic, które wyznaczają zarówno prawo, jak i etyka. W najnowszym odcinku podcastu „Nawigatora Prawnego”, Joanna Ryczek z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy omówi temat ograniczeń marketingowych, które dotykają każdego przedsiębiorcy.

Publikacja: 01.07.2024 07:00

Joanna Ryczek z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy

Joanna Ryczek z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy

Foto: tv.rp.pl

Reklama, będąca nieodłącznym elementem strategii wielu firm, musi przestrzegać określonych regulacji prawnych, które różnią się w zależności od kraju oraz specyfiki produktu czy usługi. W Polsce, jak i na świecie, istnieją przepisy chroniące konsumentów przed wprowadzającymi w błąd, agresywnymi czy nieuczciwymi praktykami marketingowymi. Radca prawny Joanna Ryczek szczegółowo analizuje, jak przepisy te wpływają na codzienne działania marketingowe firm i jak można się dostosować do obowiązujących norm, nie tracąc przy tym efektywności reklamowej.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nawigator prawny
Praca zdalna pod lupą: obowiązki, kontrola, koszty
Panel Transformacji Energetycznej
Czas na szeroką debatę o transformacji energetycznej
Nawigator prawny
Cyberzagrożenia, klęski żywiołowe i wojna hybrydowa – jak zabezpieczyć swoją firmę?
Nawigator prawny
Patent jako narzędzie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa
Nawigator prawny
Optymalizacja podatkowa: Jakie wydatki można uwzględnić w kosztach firmowych?
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Nawigator prawny
Unikaj ryzyka: Sprawdź kontrahenta zanim podpiszesz umowę
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście