Aktualizacja: 31.03.2025 13:38 Publikacja: 01.07.2024 07:00
Joanna Ryczek z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy
Foto: tv.rp.pl
Reklama, będąca nieodłącznym elementem strategii wielu firm, musi przestrzegać określonych regulacji prawnych, które różnią się w zależności od kraju oraz specyfiki produktu czy usługi. W Polsce, jak i na świecie, istnieją przepisy chroniące konsumentów przed wprowadzającymi w błąd, agresywnymi czy nieuczciwymi praktykami marketingowymi. Radca prawny Joanna Ryczek szczegółowo analizuje, jak przepisy te wpływają na codzienne działania marketingowe firm i jak można się dostosować do obowiązujących norm, nie tracąc przy tym efektywności reklamowej.
Wraz z wdrożeniem pracy zdalnej na pracodawcach spoczywa szereg obowiązków. Przygotowanie odpowiednich dokumentó...
„Rzeczpospolita” zainaugurowała nowy cykl – Panel Transformacji Energetycznej. Będzie to przestrzeń spotkań, dyskusji, analiz i raportów związanych z tym najważniejszym wyzwaniem dla polskiej gospodarki w najbliższych latach.
Ataki phishingowe, klęski żywiołowe, a nawet działania związane z wojną hybrydową to tylko niektóre z wyzwań, z...
Patenty odgrywają kluczową rolę w strategii biznesowej wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza tych działających w sekt...
Każda branża ma swoje specyficzne koszty, które mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów.
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Brak pełnej weryfikacji kontrahentów może prowadzić do strat finansowych i reputacyjnych. Współpraca z firmami z...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas