Aktualizacja: 24.04.2025 13:03 Publikacja: 01.07.2024 07:00
Joanna Ryczek z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy
Foto: tv.rp.pl
Reklama, będąca nieodłącznym elementem strategii wielu firm, musi przestrzegać określonych regulacji prawnych, które różnią się w zależności od kraju oraz specyfiki produktu czy usługi. W Polsce, jak i na świecie, istnieją przepisy chroniące konsumentów przed wprowadzającymi w błąd, agresywnymi czy nieuczciwymi praktykami marketingowymi. Radca prawny Joanna Ryczek szczegółowo analizuje, jak przepisy te wpływają na codzienne działania marketingowe firm i jak można się dostosować do obowiązujących norm, nie tracąc przy tym efektywności reklamowej.
Współczesne miejsca pracy w Polsce stają przed wyzwaniami związanymi z zapewnieniem równego traktowania pracowni...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Zasiedzenie nieruchomości, utrudniona eksmisja to jedne z głównych problemów wynajmujących. Umowa najmu okazjona...
Wraz z wdrożeniem pracy zdalnej na pracodawcach spoczywa szereg obowiązków. Przygotowanie odpowiednich dokumentó...
Ataki phishingowe, klęski żywiołowe, a nawet działania związane z wojną hybrydową to tylko niektóre z wyzwań, z...
Patenty odgrywają kluczową rolę w strategii biznesowej wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza tych działających w sekt...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas