Aktualizacja: 12.07.2025 21:08 Publikacja: 01.07.2024 07:00
Joanna Ryczek z Kancelarii Głowacki i Wspólnicy
Foto: tv.rp.pl
Reklama, będąca nieodłącznym elementem strategii wielu firm, musi przestrzegać określonych regulacji prawnych, które różnią się w zależności od kraju oraz specyfiki produktu czy usługi. W Polsce, jak i na świecie, istnieją przepisy chroniące konsumentów przed wprowadzającymi w błąd, agresywnymi czy nieuczciwymi praktykami marketingowymi. Radca prawny Joanna Ryczek szczegółowo analizuje, jak przepisy te wpływają na codzienne działania marketingowe firm i jak można się dostosować do obowiązujących norm, nie tracąc przy tym efektywności reklamowej.
Współprace z twórcami internetowymi to potężne narzędzie marketingowe – ale też pole minowe pełne niejasnych prz...
Coraz więcej firm w Polsce balansuje na granicy niewypłacalności. Jak skutecznie wykorzystać restrukturyzację, c...
Współprace z influencerami to dziś nieodłączny element strategii marketingowej wielu firm – od start-upów po duż...
Współczesne miejsca pracy w Polsce stają przed wyzwaniami związanymi z zapewnieniem równego traktowania pracowni...
Zasiedzenie nieruchomości, utrudniona eksmisja to jedne z głównych problemów wynajmujących. Umowa najmu okazjona...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas