Aktualizacja: 06.05.2015 13:23 Publikacja: 06.05.2015 13:23
Foto: Bloomberg
2015 r. nie zaczął się dla Hugo Boss specjalnie optymistycznie. Firma jeszcze przed opublikowaniem raportu kwartalnego odwołała całoroczne prognozy, przewidując pogorszenie wyników głównie z powodu mniejszych wydatków konsumpcyjnych Rosjan oraz Chińczyków.
W pierwszym kwartale w Chinach zanotowała spadek sprzedaży o 3 proc., a prawdopodobnie to nie koniec ograniczenia konsumpcyjnego boomu. Firma podała wcześniej, że w przypadku kolekcji męskich w 2014 r. zanotowała w Chinach spadek aż 10 proc.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas