Słabsze zyski Hugo Boss

Niemiecka marka odzieżowa mimo spadku zysku otwiera nowe sklepy i wydaje na reklamę

Publikacja: 06.05.2015 13:23

Słabsze zyski Hugo Boss

Foto: Bloomberg

2015 r. nie zaczął się dla Hugo Boss specjalnie optymistycznie. Firma jeszcze przed opublikowaniem raportu kwartalnego odwołała całoroczne prognozy, przewidując pogorszenie wyników głównie z powodu mniejszych wydatków konsumpcyjnych Rosjan oraz Chińczyków.

W pierwszym kwartale w Chinach zanotowała spadek sprzedaży o 3 proc., a prawdopodobnie to nie koniec ograniczenia konsumpcyjnego boomu. Firma podała wcześniej, że w przypadku kolekcji męskich w 2014 r. zanotowała w Chinach spadek aż 10 proc.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii