Reklama
Rozwiń

Promocja żywności – te dziedziny i te rynki mają dać zyski w 2021 r.

Komisja Europejska oraz Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa przedstawiły plany działań promocyjnych dla unijnych i polskich producentów żywności na rynku UE oraz na rynkach trzecich.

Publikacja: 28.07.2020 10:39

Promocja żywności – te dziedziny i te rynki mają dać zyski w 2021 r.

Foto: Źywność organiczna sprzedaje się dobrze w bogatych krajach. Źródło: Adobe Stock

Komisja Europejska przedstawiła projekt założeń rocznego programu prac (RPP), w którym zaproponowała priorytety, a także orientacyjny podział budżetu na rok 2021 w odniesieniu do programów informacyjnych i promocyjnych skierowanych na rynek wewnętrzny Unii Europejskiej i rynek krajów trzecich.

Jakie są cele?

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii