Aktualizacja: 11.04.2017 09:07 Publikacja: 11.04.2017 09:07
Foto: archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz
Erik Friemuth, dyrektor marketingu w TUI Group, powiedział w czasie konferencji zorganizowanej przez amerykański portal Skift, że TUI szuka możliwości pozyskania turystów spoza Europy. Ekspansja touroperatora ma obejmować Amerykę Południową i Azję, a najbardziej obiecującym rynkiem są, zdaniem Friemutha, Chiny.
Opisuje, że Państwo Środka jest dobrym miejscem, by pozyskać klientów z segmentu "mid-premium", a sukcesy na tym rynku odnosi już Club Med.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas