TUI ma chrapkę na Azjatów i Amerykanów

TUI chce pozyskać klientów z Azji i Ameryki Południowej. Najbardziej obiecującym rynkiem wydają się Chiny

Publikacja: 11.04.2017 09:07

TUI ma chrapkę na Azjatów i Amerykanów

Foto: archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz

Erik Friemuth, dyrektor marketingu w TUI Group, powiedział w czasie konferencji zorganizowanej przez amerykański portal Skift, że TUI szuka możliwości pozyskania turystów spoza Europy. Ekspansja touroperatora ma obejmować Amerykę Południową i Azję, a najbardziej obiecującym rynkiem są, zdaniem Friemutha, Chiny.

Opisuje, że Państwo Środka jest dobrym miejscem, by pozyskać klientów z segmentu "mid-premium", a sukcesy na tym rynku odnosi już Club Med.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii