Aktualizacja: 10.07.2025 05:04 Publikacja: 03.10.2021 10:57
Foto: Adobe Stock
Popularni w mediach społecznościowych celebryci mogą sporo zarobić. Mogą też odliczyć od swoich przychodów wiele wydatków. Pokazuje to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 8 sierpnia 2021 r. (0112-KDIL2-2.4011.349.2021.3.MB).
Wystąpił o nią przedsiębiorca specjalizujący się w branży motoryzacyjnej. Zajmuje się m.in. produkcją filmów, nagrań video i programów telewizyjnych. Zatrudnia pracowników, np. operatora kamery. Ma swoje profile i kanały w mediach społecznościowych. Publikuje tam różne treści, np. poradniki i fotorelacje dotyczące usprawniania samochodów czy doboru wyposażenia i akcesoriów. Jego działalność cieszy się dużą popularnością wśród osób zainteresowanych motoryzacją. Dlatego przedsiębiorca dostaje wiele propozycji w sprawie reklamy rożnych firm czy recenzji ich produktów. Ma też oferty od osób fizycznych dotyczące przeprowadzenia usprawnień w samochodach bądź nawet zakupu oferowanych przez niego pojazdów.
Straty są wpisane w ryzyko działalności gospodarczej. Z reguły powstają jako skutek błędnych decyzji biznesowych...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Przedsiębiorcy powinni już teraz zacząć przygotowania do wdrożenia systemu KSeF, aby uniknąć błędów i kar finans...
Podatnik, który poniósł wydatki samochodowe, np. na paliwo, naprawy, ubezpieczenie, może uwzględnić je jako kosz...
Przewidywane przychody generowane przez transakcje związane z udostępnieniem wartości niematerialnych i prawnych...
Dla uznania straty powstałej w wyniku oszustwa czy wyłudzenia za koszt uzyskania przychodów CIT nie wystarczy sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas