Aktualizacja: 14.12.2021 08:16 Publikacja: 14.12.2021 13:06
Foto: Adobe Stock
Pod pojęciem sprzedaży premiowej należy rozumieć sprzedaż towarów i usług związaną z otrzymaniem nagrody przez nabywającego (por. wyrok NSA z 9 marca 2016 r.,II FSK256/14). Rolą sprzedaży premiowej jest motywowanie kontrahenta do dokonywania zwiększonych zakupów, intensywniejszego korzystania z określonej rodzajowo oferty przedsiębiorcy, wyrobienie określonych, korzystnych z punktu widzenia sprzedawcy przyzwyczajeń klienta, zwiększenie jego lojalności i zainteresowania oferowanymi produktami. (por. interpretacja indywidualna dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 14 maja2021 r., 0112- KDWL.4011.20.2021.2.DK).
Jeśli podatnik pomylił się w rocznym rozliczeniu PIT albo w ogóle go nie złożył, albo nie zapłacił wynikającego...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Umorzenie udziałów – dobrowolne, przymusowe albo automatyczne – zasadniczo jest neutralne podatkowo dla spółki z...
Rosnący przepływ kapitału i międzynarodowa działalność firm stwarza dla władz i podatników wyzwania dotyczące un...
Na każdy dzień bilansowy jednostka ocenia, czy są przesłanki, że dokonany w okresach ubiegłych odpis aktualizują...
Błędy rachunkowe w rocznym rozliczeniu podatkowym, a nawet niezłożenie go w wymaganym terminie nie jest dla poda...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas