Aktualizacja: 14.12.2021 08:16 Publikacja: 14.12.2021 13:06
Foto: Adobe Stock
Pod pojęciem sprzedaży premiowej należy rozumieć sprzedaż towarów i usług związaną z otrzymaniem nagrody przez nabywającego (por. wyrok NSA z 9 marca 2016 r.,II FSK256/14). Rolą sprzedaży premiowej jest motywowanie kontrahenta do dokonywania zwiększonych zakupów, intensywniejszego korzystania z określonej rodzajowo oferty przedsiębiorcy, wyrobienie określonych, korzystnych z punktu widzenia sprzedawcy przyzwyczajeń klienta, zwiększenie jego lojalności i zainteresowania oferowanymi produktami. (por. interpretacja indywidualna dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 14 maja2021 r., 0112- KDWL.4011.20.2021.2.DK).
20 maja upływa termin na rozliczenie przez przedsiębiorców składki zdrowotnej za 2024 rok. Obowiązek ten nie dot...
Spółki, które przechodziły na estoński CIT w trakcie roku podatkowego, zaczęły otrzymywać od urzędów skarbowych...
Na gruncie ustawy o VAT wymianę towarów lub usług w ramach umowy barterowej traktuje się jako czynności podlegaj...
Organ podatkowy nie może odmówić odliczenia VAT, jeśli podatnik wykaże, że usługi były używane do jego opodatkow...
Świadczenie przez polskiego podatnika VAT usług budowlanych w innym państwie UE często wiąże się z uprzednim zak...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas