Aktualizacja: 01.07.2025 08:14 Publikacja: 27.02.2022 08:01
Foto: Adobe Stock
- Spółka prowadzi sprzedaż materiałów budowlanych i zamierza wprowadzić program sprzedaży premiowej. Odbiorcami będą osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej oraz podmioty prowadzące taką działalność. W celu wsparcia prowadzonej sprzedaży spółka zamierza zorganizować akcję promocyjną, w ramach której uczestnicy będą mogli kupić towary za symboliczną kwotę 1 zł brutto. Zasady uczestnictwa w akcji promocyjnej będą ustalone w regulaminie sprzedaży premiowej. Czy spółka powinna określić wartość przychodu w cenie promocyjnej i czy nie wystąpi ryzyko zaniżenia przychodu? – pyta czytelnik.
Organy podatkowe potwierdzają, że jeżeli podmiot zarządzający serwisem internetowym pobiera od twórców prowizję...
Polski przedsiębiorca zatrudniający cudzoziemca musi przede wszystkim ustalić jego rezydencję podatkową. Od tego...
Cudzoziemcy mogą w Polsce zakładać firmę na takich samych zasadach jak obywatele polscy. Ukraińcy prowadzący dzi...
Temat rezerw tworzonych na przyszłe świadczenia dla pracowników wraca co roku wraz z zamknięciem sprawozdań fina...
NSA uznał, że wyłączenie z limitu kosztów usług niematerialnych ma charakter wyjątkowy i nie obejmuje finalnych...
Podstawowe źródła rozbieżności dotyczące podatku od nieruchomości, jakie występują u przedsiębiorców, to z jedne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas