Aktualizacja: 21.06.2025 06:25 Publikacja: 27.02.2022 08:01
Foto: Adobe Stock
- Spółka prowadzi sprzedaż materiałów budowlanych i zamierza wprowadzić program sprzedaży premiowej. Odbiorcami będą osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej oraz podmioty prowadzące taką działalność. W celu wsparcia prowadzonej sprzedaży spółka zamierza zorganizować akcję promocyjną, w ramach której uczestnicy będą mogli kupić towary za symboliczną kwotę 1 zł brutto. Zasady uczestnictwa w akcji promocyjnej będą ustalone w regulaminie sprzedaży premiowej. Czy spółka powinna określić wartość przychodu w cenie promocyjnej i czy nie wystąpi ryzyko zaniżenia przychodu? – pyta czytelnik.
Wielu bardzo młodych ludzi, nie tylko w Polsce, chciałoby być influencerem i żyć z zamieszczania treści w mediac...
Gdy polska spółka wypłaci zagranicznemu podmiotowi dywidendy, odsetki i należności licencyjne powyżej limitu 2 m...
Organy podatkowe często uznają, że przekazanie towaru podmiotowi podszywającemu się pod kontrahenta skutkuje obo...
Media (woda/ścieki, prąd, gaz, ciepło) dostarczane do lokalu mieszkalnego znajdującego się w budynku, gdzie jest...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Branżę influencerów charakteryzują (i kuszą) szerokie możliwości uzyskania dodatkowych dochodów. Natomiast na gr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas