Aktualizacja: 19.05.2025 20:27 Publikacja: 16.10.2022 13:00
Foto: Adobe Stock
Firmy coraz częściej i chętniej sięgają po nowoczesne rozwiązania, które mają im pomóc w pozyskaniu nowych klientów. A wydatki na promocję i reklamę w internecie stają się jeszcze bardziej atrakcyjne w kontekście nowych preferencji podatkowych wprowadzonych w ramach tzw. Polskiego Ładu. W jednej z najnowszych interpretacji indywidualnych z 6 października 2022 r. dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (0111-KDIB1-1.4010.466.2022. 2.SG) potwierdził korzystną dla firm wykładnię tzw. ulgi prosprzedażowej.
20 maja upływa termin na rozliczenie przez przedsiębiorców składki zdrowotnej za 2024 rok. Obowiązek ten nie dot...
Spółki, które przechodziły na estoński CIT w trakcie roku podatkowego, zaczęły otrzymywać od urzędów skarbowych...
Na gruncie ustawy o VAT wymianę towarów lub usług w ramach umowy barterowej traktuje się jako czynności podlegaj...
Organ podatkowy nie może odmówić odliczenia VAT, jeśli podatnik wykaże, że usługi były używane do jego opodatkow...
Świadczenie przez polskiego podatnika VAT usług budowlanych w innym państwie UE często wiąże się z uprzednim zak...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas