Inwestycja w e-promocję z ulgą na ekspansję

Działania reklamowe przez internetowy system, przez który odbiorca po kliknięciu w tekst lub baner zostaje przekierowany na stronę podatnika, dają prawo do preferencyjnych kosztów zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów.

Publikacja: 16.10.2022 13:00

Inwestycja w e-promocję z ulgą na ekspansję

Foto: Adobe Stock

Firmy coraz częściej i chętniej sięgają po nowoczesne rozwiązania, które mają im pomóc w pozyskaniu nowych klientów. A wydatki na promocję i reklamę w internecie stają się jeszcze bardziej atrakcyjne w kontekście nowych preferencji podatkowych wprowadzonych w ramach tzw. Polskiego Ładu. W jednej z najnowszych interpretacji indywidualnych z 6 października 2022 r. dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (0111-KDIB1-1.4010.466.2022. 2.SG) potwierdził korzystną dla firm wykładnię tzw. ulgi prosprzedażowej.

Pozostało 93% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Odzież to sprawa osobista
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Czy przedsiębiorca rozliczy ubranie w firmowych kosztach PIT
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Fiskus może żądać zapłaty przed wydaniem decyzji ostatecznej
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Kto jest rzeczywistym właścicielem dla celów podatku u źródła
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Dwa odrębne świadczenia przy ładowaniu pojazdów elektrycznych