Reklama
Rozwiń

Inwestycja w e-promocję z ulgą na ekspansję

Działania reklamowe przez internetowy system, przez który odbiorca po kliknięciu w tekst lub baner zostaje przekierowany na stronę podatnika, dają prawo do preferencyjnych kosztów zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów.

Publikacja: 16.10.2022 13:00

Inwestycja w e-promocję z ulgą na ekspansję

Foto: Adobe Stock

Firmy coraz częściej i chętniej sięgają po nowoczesne rozwiązania, które mają im pomóc w pozyskaniu nowych klientów. A wydatki na promocję i reklamę w internecie stają się jeszcze bardziej atrakcyjne w kontekście nowych preferencji podatkowych wprowadzonych w ramach tzw. Polskiego Ładu. W jednej z najnowszych interpretacji indywidualnych z 6 października 2022 r. dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (0111-KDIB1-1.4010.466.2022. 2.SG) potwierdził korzystną dla firm wykładnię tzw. ulgi prosprzedażowej.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Jak rozliczyć VAT od opłat pobieranych przez serwis internetowy
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Praca cudzoziemca na nowych zasadach
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
PESEL obywatela Ukrainy nie decyduje o jego rezydencji podatkowej
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Rezerwy pracownicze w świetle MSR 19 i polskich przepisów
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Usługi niematerialne. NSA uznał, że „duch przepisów” jest ponad literą prawa