Aktualizacja: 05.07.2025 23:43 Publikacja: 16.10.2022 13:00
Foto: Adobe Stock
Firmy coraz częściej i chętniej sięgają po nowoczesne rozwiązania, które mają im pomóc w pozyskaniu nowych klientów. A wydatki na promocję i reklamę w internecie stają się jeszcze bardziej atrakcyjne w kontekście nowych preferencji podatkowych wprowadzonych w ramach tzw. Polskiego Ładu. W jednej z najnowszych interpretacji indywidualnych z 6 października 2022 r. dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (0111-KDIB1-1.4010.466.2022. 2.SG) potwierdził korzystną dla firm wykładnię tzw. ulgi prosprzedażowej.
Organy podatkowe potwierdzają, że jeżeli podmiot zarządzający serwisem internetowym pobiera od twórców prowizję...
Polski przedsiębiorca zatrudniający cudzoziemca musi przede wszystkim ustalić jego rezydencję podatkową. Od tego...
Cudzoziemcy mogą w Polsce zakładać firmę na takich samych zasadach jak obywatele polscy. Ukraińcy prowadzący dzi...
Temat rezerw tworzonych na przyszłe świadczenia dla pracowników wraca co roku wraz z zamknięciem sprawozdań fina...
NSA uznał, że wyłączenie z limitu kosztów usług niematerialnych ma charakter wyjątkowy i nie obejmuje finalnych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas