Reklama

Inwestycja w e-promocję z ulgą na ekspansję

Działania reklamowe przez internetowy system, przez który odbiorca po kliknięciu w tekst lub baner zostaje przekierowany na stronę podatnika, dają prawo do preferencyjnych kosztów zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów.

Publikacja: 16.10.2022 13:00

Inwestycja w e-promocję z ulgą na ekspansję

Foto: Adobe Stock

Firmy coraz częściej i chętniej sięgają po nowoczesne rozwiązania, które mają im pomóc w pozyskaniu nowych klientów. A wydatki na promocję i reklamę w internecie stają się jeszcze bardziej atrakcyjne w kontekście nowych preferencji podatkowych wprowadzonych w ramach tzw. Polskiego Ładu. W jednej z najnowszych interpretacji indywidualnych z 6 października 2022 r. dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (0111-KDIB1-1.4010.466.2022. 2.SG) potwierdził korzystną dla firm wykładnię tzw. ulgi prosprzedażowej.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Podatki lokalne w centralnej bazie
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Najem krótkoterminowy – koniec preferencji dla fundacji rodzinnej
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Reorganizacja w firmie – na co zwrócić uwagę
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: System kaucyjny to szereg obowiązków dla firm
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: KSeF – ostatni dzwonek na przygotowania
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama