Rozliczanie internetowych przychodów w PIT

Przychody otrzymywane z tytułu subskrypcji kanału na platformach internetowych oraz przychody z tytułu wyświetlania reklam na tych platformach można zaliczyć do przychodów z innych źródeł.

Publikacja: 18.12.2022 17:37

Rozliczanie internetowych przychodów w PIT

Foto: Adobe Stock

Tak uznał dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w interpretacji z 5 września 2022 r. (0113-KDIPT2-1.4011.460.2022.3.MAP).

Wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej złożyła osoba fizyczna, nieprowadząca działalności gospodarczej zarejestrowanej w CEIDG, która utrzymuje się z dochodów uzyskiwanych z umowy o pracę oraz dodatkowych zarobków osiąganych z nagrywania filmów na internetowej platformie streamingowej.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Influencerzy? Kusi sława i duże pieniądze. Ale trzeba podzielić się z fiskusem
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Wypłacając dywidendę trzeba pamiętać o podatku u źródła
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Wydanie towarów oszustowi. A co z VAT?
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Kiedy refaktura mediów jest zwolniona z VAT
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Działalność influencera w Internecie – katalog przychodów i sposoby ich opodatkowania