Analiza konkurencji w kontekście otwarcia nowych megasklepów

GSC (Global Sports Clothing) to globalna firma, która projektuje, wprowadza na rynek i sprzedaje wysokiej jakości markową odzież sportową, w tym obuwie i akcesoria. GSC ma siedzibę w północnoamerykańskim kraju o nazwie Geolandia.

Publikacja: 26.07.2023 06:41

Analiza konkurencji w kontekście otwarcia nowych megasklepów

Foto: Adobe Stock

Firma została założona w 2000 roku przez grupę czworga przyjaciół, którzy wzięli udział w warsztatach „ducha przedsiębiorczości”. Dostrzegli oni niszę rynkową w postaci braku oferty wysokiej jakości odzieży sportowej, którą – jak wierzyli – są w stanie wypełnić. W 2000 roku wprowadzono na rynek pierwszą serię odzieży skierowaną do biegaczy, która natychmiast zdobyła wielką popularność. Do końca 2004 roku GSC sprzedawała już odzież sportową i akcesoria dla ponad 15 różnych dyscyplin sportowych, w kilku punktach sprzedaży detalicznej zlokalizowanych w ponad 40 krajach w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej i Europie.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Jest czas na przegląd firmowych obiektów
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Podatnik mądry po szkodzie w podatku od nieruchomości
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Czy niezapłacony VAT można umorzyć w restrukturyzacji
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Kiedy fiskus spyta o poniesioną stratę?
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Obowiązek podatkowy w VAT może powstać z chwilą uprawomocnienia wyroku