Aktualizacja: 16.06.2025 09:32 Publikacja: 29.04.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Spółkę GSC założyło w 2000 roku czworo przyjaciół, którzy wzięli udział w warsztatach poświęconych przedsiębiorczości. Podczas tych warsztatów rozmawiali o problemie, który zauważalny był ich zdaniem na rynku odzieży sportowej – popularne marki odzieży sportowej stały się zbyt ukierunkowane na modę. Funkcjonalność odzieży stała się mniej ważna niż jej wygląd, co stanowiło problem dla wielu osób uprawiających sport. Niedostępność wysokiej jakości i wytrzymałej odzieży sportowej uznali za niszę na rynku, którą postanowili wypełnić.
Wielu bardzo młodych ludzi, nie tylko w Polsce, chciałoby być influencerem i żyć z zamieszczania treści w mediac...
Gdy polska spółka wypłaci zagranicznemu podmiotowi dywidendy, odsetki i należności licencyjne powyżej limitu 2 m...
Organy podatkowe często uznają, że przekazanie towaru podmiotowi podszywającemu się pod kontrahenta skutkuje obo...
Media (woda/ścieki, prąd, gaz, ciepło) dostarczane do lokalu mieszkalnego znajdującego się w budynku, gdzie jest...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Branżę influencerów charakteryzują (i kuszą) szerokie możliwości uzyskania dodatkowych dochodów. Natomiast na gr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas