Aktualizacja: 14.07.2025 10:48 Publikacja: 16.09.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Przekazywanie drobnych gadżetów z logo firmy jest działaniem reklamowym. Wydatki na ich nabycie można więc rozliczyć w podatkowych kosztach. Fiskus nie ma nic przeciwko.
Spójrzmy na interpretację dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 5 sierpnia 2024 r. (0111-KDIB1-2.4010.300. 2024.2.BD). Dotyczy spółki akcyjnej, która przeprowadza szereg działań reklamowo-promocyjnych w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży, m.in. rozdaje gadżety z logo firmy. Są to urządzenia elektroniczne (pendrive’y, powerbanki, myszki, ładowarki, słuchawki bezprzewodowe, zaślepki na kamerki komputerowe), artykuły papiernicze i biurowe (kalendarze, teczki, notesy, notatniki, kartki świąteczne, zakładki) oraz przedmioty codziennego użytku (długopisy, smycze, breloki, koszulki, czapeczki, bezrękawniki, parasole, torby na laptop, plecaki, portfele, termosy, kubki, latarki).
Przedsiębiorca, który wykorzystuje w swojej działalności żaglówki, kajaki czy domki kempingowe udostępniane klie...
Branża e-commerce staje przed jedną z najpoważniejszych zmian w swojej historii. Obowiązkowy Krajowy System e-Fa...
Choć po zmianach z ostatnich lat spółki komandytowe nie są już tak atrakcyjne podatkowo jak wcześniej, to jednak...
Środki trwałe takie jak np. żaglówki, łodzie motorowe, rowery wodne, skutery śnieżne, sanki czy narty, należy am...
Firmy, które prowadzą rachunkowość wg MSSF, zamiast rozpoznawać straty kredytowe dopiero w momencie wystąpienia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas