Aktualizacja: 19.04.2025 13:03 Publikacja: 16.09.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Przekazywanie drobnych gadżetów z logo firmy jest działaniem reklamowym. Wydatki na ich nabycie można więc rozliczyć w podatkowych kosztach. Fiskus nie ma nic przeciwko.
Spójrzmy na interpretację dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 5 sierpnia 2024 r. (0111-KDIB1-2.4010.300. 2024.2.BD). Dotyczy spółki akcyjnej, która przeprowadza szereg działań reklamowo-promocyjnych w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży, m.in. rozdaje gadżety z logo firmy. Są to urządzenia elektroniczne (pendrive’y, powerbanki, myszki, ładowarki, słuchawki bezprzewodowe, zaślepki na kamerki komputerowe), artykuły papiernicze i biurowe (kalendarze, teczki, notesy, notatniki, kartki świąteczne, zakładki) oraz przedmioty codziennego użytku (długopisy, smycze, breloki, koszulki, czapeczki, bezrękawniki, parasole, torby na laptop, plecaki, portfele, termosy, kubki, latarki).
Aby wesprzeć wybraną organizację, wystarczy wpisać w zeznaniu podatkowym jej numer KRS i określić kwotę, jaką ch...
Do podstawy opodatkowania podatkiem od towarów i usług wlicza się również inne podatki, takie jak podatek dochod...
Spółki mogą zaliczyć do kosztów podatkowych CIT hipotetyczne koszty pozyskania kapitału zewnętrznego, jeśli źród...
Aby ustalić zobowiązanie podatkowe PIT za 2024 r., konieczne może być skorygowanie przychodów i kosztów podatkow...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Utrata przez aktywa zdolności do generowania korzyści ekonomicznych wymaga dokonania odpisu aktualizującego wart...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas