Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy gadżety dla klientów opatrzone logo zawsze są kosztem

Sąd potwierdza: fiskus może wyrzucić z kosztów droższe gadżety dla klientów, nawet gdy są opatrzone logo. Podatnicy powinni sprawdzić rozliczenia.

Aktualizacja: 19.10.2017 09:13 Publikacja: 19.10.2017 07:56

Czy gadżety dla klientów opatrzone logo zawsze są kosztem

Foto: AdobeStock

Naczelny Sąd Administracyjny wydał w środę ważny wyrok, który może się przełożyć na rozliczanie kosztów w tysiącach firm. Jasno wskazał, jakie kryteria może brać pod uwagę fiskus, gdy ocenia, czy poniesiony wydatek to reklama czy już reprezentacja (ta nie jest kosztem podatkowym).

Od tanich do droższych

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Reklama
Reklama