Czy gadżety dla klientów opatrzone logo zawsze są kosztem

Sąd potwierdza: fiskus może wyrzucić z kosztów droższe gadżety dla klientów, nawet gdy są opatrzone logo. Podatnicy powinni sprawdzić rozliczenia.

Aktualizacja: 19.10.2017 09:13 Publikacja: 19.10.2017 07:56

Czy gadżety dla klientów opatrzone logo zawsze są kosztem

Foto: AdobeStock

Naczelny Sąd Administracyjny wydał w środę ważny wyrok, który może się przełożyć na rozliczanie kosztów w tysiącach firm. Jasno wskazał, jakie kryteria może brać pod uwagę fiskus, gdy ocenia, czy poniesiony wydatek to reklama czy już reprezentacja (ta nie jest kosztem podatkowym).

Od tanich do droższych

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Podatki
Fiskus odpuści odsetki za czas kontroli. To spełnienie postulatu deregulacji
Podatki
Rząd chce odroczyć obowiązek raportowania ESG
Podatki
Firma nie będzie musiała publikować strategii. Sprzątanie pozostałości Polskiego Ładu
Podatki
Więcej uprawnień dla kontrolowanych firm. Złożą deklarację i częściową korektę
Podatki
Limit zwolnienia z VAT będzie wyższy w 2026 r. To element deregulacji
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku