Aktualizacja: 08.05.2017 05:50 Publikacja: 08.05.2017 05:50
Foto: 123RF
Tak wynika z interpretacji Izby Skarbowej w Poznaniu z 21 lutego 2017 r. (3063-ILPP2-2.4512.258.2016.1.AO).
Wnioskodawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyjaśnił, że zamierza nabyć stronę internetową oraz aplikację mobilną (m.in. na smartfony), na których będzie udostępniał przestrzeń reklamową podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą poza granicami Polski (w Irlandii). Wynagrodzenie za najem powierzchni reklamowej będzie zależne od liczby „kliknięć" w wyświetlaną reklamę przez osoby odwiedzające stronę internetową oraz użytkowników aplikacji.
Rząd przyjął pakiet przepisów o Krajowym Systemie e-Faktur. Są w nim kolejne zmiany, a firmy mają coraz mniej cz...
Gdy fiskus zabezpiecza wykonanie zobowiązania podatkowego, może wręczyć stosowny dokument pełnomocnikowi podatni...
Wydatki na zdobycie uprawnień zawodowych przez aplikanta są podatkowym kosztem zatrudniającej go kancelarii. Fis...
Rośnie liczba kontroli celno-skarbowych. W 2024 r. stanowiły już ponad 38 proc. wszystkich kontroli. W latach 20...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Ułatwienia na linii fiskus–podatnicy i łatwiejszy dostęp do informacji o lekach – to niektóre z najnowszych prop...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas