Aktualizacja: 08.02.2017 07:30 Publikacja: 08.02.2017 06:37
Foto: 123RF
Oklejenie reklamami i zakup tablic rejestracyjnych nawiązujących do nazwy firmy nie wystarczy do odliczenia 100 proc. wydatków związanych z samochodem osobowym. Trzeba prowadzić ewidencję jego przebiegu potwierdzającą, że jest wykorzystywany wyłącznie na potrzeby działalności gospodarczej. Tak wynika z interpretacji Izby Skarbowej w Poznaniu.
Wystąpił o nią przedsiębiorca zajmujący się doradztwem na rynku nieruchomości. Chce kupić na potrzeby firmy samochód osobowy. Będzie nim dojeżdżał m.in. do kontrahentów oraz do miejsc, w których dokonuje oględzin nieruchomości. Chce też wykorzystać auto do promocji swojej firmy. Naklei na nim reklamy przedstawiające logo, adres strony internetowej, e-mail. Kupi też specjalne tablice rejestracyjne, które będą nawiązywały do nazwy przedsiębiorstwa.
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas