Spółka dba o podnoszenie kwalifikacji swojej kadry pracowniczej, budowanie relacji pracodawca–pracownik, poprawę komunikacji wewnątrz firmy oraz współpracy pomiędzy samymi pracownikami. Jednym ze sposobów takich działań ma być zorganizowanie wyjazdowych spotkań szkoleniowo-integracyjnych dla pracowników, finansowanych ze środków obrotowych pracodawcy. Udział w takim spotkaniu jest obowiązkowy dla wszystkich pracowników. Program wyjazdu składa się z części szkoleniowej przygotowanej wewnętrznie przez menedżerów działów, prezentujących informacje o osiągniętych wynikach, strategii, wyznaczonych celach biznesowych, nowych produktach i ich zastosowaniach, oraz części integracyjnej przygotowanej przez firmę zewnętrzną. Czy spółka jako płatnik jest zobowiązana pobrać i odprowadzić zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych w związku z finansowaniem kosztów uczestnictwa jej pracowników w takim wyjeździe? – pyta czytelniczka.