Aktualizacja: 23.02.2015 05:20 Publikacja: 23.02.2015 05:20
Foto: Fotorzepa, dp Dominik Pisarek
W celu wspierania sprzedaży swoich produktów producenci poszukują optymalnych modeli motywowania swoich partnerów biznesowych. Najbardziej popularnymi sposobami wspierania sprzedaży oraz zwiększania atrakcyjności cenowej oferowanych towarów jest udzielanie rabatów i bonusów bezpośrednim odbiorcom, czyli zazwyczaj hurtownikom i pośrednikom.
Coraz bardziej popularnym sposobem motywowania ostatecznych klientów do zakupu danego dobra są rabaty udzielane przez producenta na rzecz finalnego nabywcy. Są to tzw. rabaty pośrednie. Pośrednie, ponieważ:
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Drobne rzeczy sprowadzane spoza Unii Europejskiej mogą być zwolnione z VAT. Niezależnie od tego, czy nabywca prz...
Oddział spółki zagranicznej, która ma już NIP, nie musi mieć drugiego, własnego, żeby wywiązywać się z obowiązkó...
Jeśli spółka dostała od samorządu rekompensatę, która ma pokryć stratę z działalności i nie wypływa bezpośrednio...
Wydatki na wynagrodzenia pracowników mogą być kilkakrotnie wykorzystane w ramach ulg wspomagających innowacyjność.
Gdy kontrola u podatnika będzie się przedłużała, to nie zapłaci on odsetek od podatków za czas tej kontroli. To...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas