Aktualizacja: 23.02.2015 05:20 Publikacja: 23.02.2015 05:20
Foto: Fotorzepa, dp Dominik Pisarek
W celu wspierania sprzedaży swoich produktów producenci poszukują optymalnych modeli motywowania swoich partnerów biznesowych. Najbardziej popularnymi sposobami wspierania sprzedaży oraz zwiększania atrakcyjności cenowej oferowanych towarów jest udzielanie rabatów i bonusów bezpośrednim odbiorcom, czyli zazwyczaj hurtownikom i pośrednikom.
Coraz bardziej popularnym sposobem motywowania ostatecznych klientów do zakupu danego dobra są rabaty udzielane przez producenta na rzecz finalnego nabywcy. Są to tzw. rabaty pośrednie. Pośrednie, ponieważ:
Ubezpieczeni, którzy nie są od razu określeni w polisie czy innym dokumencie w sposób pozwalający na ich jednozn...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas