Reklama
Rozwiń
Reklama

Szkolenia i konferencje: Jak rozliczyć wydatki

Wydatki należy oceniać przez pryzmat celu spotkania. Jeśli jest nim zaprezentowanie oferty firmy i jej reklama, kosztem są także wydatki na konsumpcję.

Publikacja: 14.11.2014 02:00

Szkolenia i konferencje: Jak rozliczyć wydatki

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak

Rz: W „Rzeczpospolitej" z 6 listopada br. pisaliśmy, że fiskus zgadza się już na zaliczanie do podatkowych kosztów wydatków na spotkania z klientami w restauracji. Czy nie będzie też problemów z rozliczeniem poczęstunku serwowanego w czasie szkoleń i konferencji?

Marek Karasiewicz: Nie powinno, oczywiście pod warunkiem, że szkolenie lub konferencja mają związek z działalnością. Z reguły tak jest, bo organizujemy je po to, aby zareklamować swoją firmę i zachęcić do nabywania jej usług albo towarów. Przykładowo firma kosmetyczna wprowadzająca na rynek nowy produkt może zorganizować jego prezentację, a producent sprzętu AGD szkolenie z zasad używania promowanego urządzenia.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Reklama
Reklama