Aktualizacja: 21.11.2018 01:00 Publikacja: 21.11.2018 01:00
Foto: Adobe Stock
- Spółka sprzedaje towary za pośrednictwem portalu internetowego. Towary są wydawane/dostarczane przez spółkę bezpośrednio z jej magazynu do miejsca wskazanego przez klienta (na terytorium Polski). W ofercie firmy są towary objęte zarówno podstawową, 23-proc. stawką VAT, jak i stawkami obniżonymi, tj. 8 i 5 proc.
Składając zamówienie klient określa sposób dostarczenia towarów – możliwy jest odbiór osobisty albo dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej. W tym drugim przypadku do wartości zamówienia doliczany jest dodatkowy koszt transportu (dostawy) powiększający całą wartość zamówienia. Koszt transportu jest więc alokowany na całe zamówienie – nie powiększa ceny sprzedaży każdego towaru osobno. Klient musi opłacić całe zamówienie (towary i transport), aby je otrzymać. Spółka nie zawiera z klientem odrębnej umowy na transport towarów, jest to element umowy sprzedaży.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas