Aktualizacja: 21.11.2018 01:00 Publikacja: 21.11.2018 01:00
Foto: Adobe Stock
- Spółka sprzedaje towary za pośrednictwem portalu internetowego. Towary są wydawane/dostarczane przez spółkę bezpośrednio z jej magazynu do miejsca wskazanego przez klienta (na terytorium Polski). W ofercie firmy są towary objęte zarówno podstawową, 23-proc. stawką VAT, jak i stawkami obniżonymi, tj. 8 i 5 proc.
Składając zamówienie klient określa sposób dostarczenia towarów – możliwy jest odbiór osobisty albo dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej. W tym drugim przypadku do wartości zamówienia doliczany jest dodatkowy koszt transportu (dostawy) powiększający całą wartość zamówienia. Koszt transportu jest więc alokowany na całe zamówienie – nie powiększa ceny sprzedaży każdego towaru osobno. Klient musi opłacić całe zamówienie (towary i transport), aby je otrzymać. Spółka nie zawiera z klientem odrębnej umowy na transport towarów, jest to element umowy sprzedaży.
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas