Aktualizacja: 07.10.2018 19:12 Publikacja: 07.10.2018 16:50
Foto: 123RF
Skarbówka zmienia zdanie w sprawie rozliczania spotkań z kontrahentami. Czasami uznaje je za działania reklamowe, czasami za reprezentację.
– Spory o rozliczenie wydatków na reklamę i reprezentację są od lat. Te pierwsze zaliczamy do kosztów uzyskania przychodów, drugie już nie. Problem w tym, że z reguły działania firmy mające zachęcić kontrahentów do zakupów zawierają zarówno elementy reklamowe, jak i reprezentacyjne – mówi Jarosław Sekita, doradca podatkowy w kancelarii Meritum.
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Po rozpoczęciu i zakończeniu kontroli celno-skarbowej firma będzie mogła złożyć nie tylko korektę, ale także pie...
Zagraniczny fundusz inwestycyjny będzie mógł być zwolniony z CIT także wtedy, gdy jest zarządzany wewnętrznie, c...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas