Aktualizacja: 13.08.2018 07:45 Publikacja: 13.08.2018 02:00
Foto: Adobe Stock
Zdarza się, że sprzedawcy towarów lub usług podczas wystawiania faktur popełniają błędy w oznaczeniu nabywcy. Pomyłki takie mogą wynikać m.in. ze zwykłego przeoczenia czy pośpiechu. Mogą się zatem pojawiać wątpliwości w jaki sposób należy skorygować błędnie wystawione faktury. Czy wystarczy faktura korygująca jedynie w zakresie oznaczenia nabywcy czy też konieczne staje się skorygowanie tej faktury „do zera" i wystawienie nowej prawidłowej już faktury? W przypadku błędnego oznaczenia nabywcy należy rozróżnić dwie sytuacje:
Fiskus dostał raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć się na je...
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Zwolnienie z cła i VAT towarów przeznaczonych do nieodpłatnego udostępniania osobom uciekającym przed agresją Ro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas