Aktualizacja: 24.11.2017 08:18 Publikacja: 23.11.2017 15:37
Foto: AdobeStock
Naczelny Sąd Administracyjny wydał orzeczenie ważne dla firm, które inwestują w reklamę swoich produktów. Uznał, że nie muszą wyrzucać z podatkowych kosztów dodatkowych atrakcji towarzyszących spotkaniom promocyjnym.
– Ten wyrok można uznać za przełomowy – mówi Radosław Żuk, doradca podatkowy, prezes kancelarii ADN Podatki. – Fiskus chce bowiem, aby reklamujące się na targach, konferencjach czy szkoleniach firmy rozdzielały wydatki na ściśle związane z promocją, np. wynajem sali na prezentację, oraz pozostałe, np. kolację i część artystyczną. A sądy do tej pory raczej brały jego stronę.
Fiskus dostał raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć się na je...
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Zwolnienie z cła i VAT towarów przeznaczonych do nieodpłatnego udostępniania osobom uciekającym przed agresją Ro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas