Aktualizacja: 13.09.2017 06:40 Publikacja: 13.09.2017 06:40
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Fotolia.com
Wzrost znaczenia internetu, a przede wszystkim mediów społecznościowych spowodował, że wiele podmiotów gospodarczych przeniosło wszelkie działania marketingowe, mające na celu promocję produktów albo usług w sieci. Akcje promocyjne często przybierają formę konkursów, w których uczestnik po spełnieniu określonych warunków może wygrać konkretną nagrodę. Media społecznościowe umożliwiają szybkie poinformowanie konsumentów o organizowanym konkursie i pozwalają na stosunkowo niekłopotliwe przeprowadzenie całego wydarzenia.
Przedsiębiorcy muszą sporządzić roczne rozliczenie składki zdrowotnej. Na jej wysokość wpływają sprzedane w 2024...
Nawet gdy podatek się przedawni, będzie można ścigać podatnika za przestępstwo z nim związane – zakłada projekt...
Drobne rzeczy sprowadzane spoza Unii Europejskiej mogą być zwolnione z VAT. Niezależnie od tego, czy nabywca prz...
Oddział spółki zagranicznej, która ma już NIP, nie musi mieć drugiego, własnego, żeby wywiązywać się z obowiązkó...
Jeśli spółka dostała od samorządu rekompensatę, która ma pokryć stratę z działalności i nie wypływa bezpośrednio...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas