Obowiązki organizatora akcji promocyjnej w internecie

O zakwalifikowaniu danej akcji marketingowej jako loterii promocyjnej albo konkursu nie decyduje nazwa ogłoszona przez organizatora, ale ich faktyczne cechy. One też będą wyznaczać niezbędne do załatwienia formalności.

Publikacja: 13.09.2017 06:40

Foto: Fotolia.com

Wzrost znaczenia internetu, a przede wszystkim mediów społecznościowych spowodował, że wiele podmiotów gospodarczych przeniosło wszelkie działania marketingowe, mające na celu promocję produktów albo usług w sieci. Akcje promocyjne często przybierają formę konkursów, w których uczestnik po spełnieniu określonych warunków może wygrać konkretną nagrodę. Media społecznościowe umożliwiają szybkie poinformowanie konsumentów o organizowanym konkursie i pozwalają na stosunkowo niekłopotliwe przeprowadzenie całego wydarzenia.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Podatki
Rząd chce odroczyć obowiązek raportowania ESG
Podatki
Firma nie będzie musiała publikować strategii. Sprzątanie pozostałości Polskiego Ładu
Podatki
Więcej uprawnień dla kontrolowanych firm. Złożą deklarację i częściową korektę
Podatki
Limit zwolnienia z VAT będzie wyższy w 2026 r. To element deregulacji
Podatki
Wyrok TSUE: prezes musi mieć szansę na uwolnienie się od podatku spółki
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku