MF ostrzega kelnerów: klient ma dostać paragon fiskalny, a nie tylko kelnerski

Wydanie klientowi paragonu z kasy fiskalnej jest obowiązkiem kelnera i nie jest uzależnione od prośby klienta, ani od tego, czy podejdzie on odebrać paragon. Ma on być przyniesiony klientowi do stolika.

Aktualizacja: 18.07.2017 12:08 Publikacja: 18.07.2017 09:25

MF ostrzega kelnerów: klient ma dostać paragon fiskalny, a nie tylko kelnerski

Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik

Ministerstwo Finansów opublikowało dziś ostrzeżenie dla właścicieli i pracowników placówek gastronomicznych obsługujących osoby fizyczne przed konsekwencjami wydawania tzw. rachunku lub paragonu kelnerskiego zamiast paragonu fiskalnego.

Kelner ma nie czekać na znak

Pozostało 94% artykułu

PRO.RP.PL za 19 zł

Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Podatki
Ryczałt bije rekordy popularności. Wybiera go coraz więcej przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Podatki
Artykuły spożywcze dla powodzian z zerową stawką VAT
Podatki
Zalew fałszywych faktur. Skarbówka celuje w oszustów
Podatki
Złe tłumaczenie umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania nie chroniło spółki
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Podatki
Samochód w firmie a rozliczenia podatkowe - formy najmu i zielone rozwiązania. Zapis webinaru "Rz"