Reklama
Rozwiń

Zasady rozliczeń z klientami i pocztą wymusiły VAT

Nadwyżka przekraczająca kwotę zwrotu kosztów przesyłki, którą uzyskała właścicielka sklepu internetowego, była dodatkowym wynagrodzeniem z tytułu dostawy towarów. I w związku z tym podlegała opodatkowaniu.

Publikacja: 07.07.2016 07:10

Zasady rozliczeń z klientami i pocztą wymusiły VAT

Foto: 123RF

Tak uznał Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 13 maja 2016 r. (I FSK 1879/14).

Stan faktyczny

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Piwo w kosztach firmy? Tylko bezalkoholowe
Podatki
Jak nie ma usługi, to nie będzie podatku. Ważny wyrok ws. VAT
Podatki
Sprzątanie po Polskim Ładzie. Na tę zmianę czekają spółki. Czy TSUE pomoże?
Podatki
Podatkowa deregulacja: kontrola potrwa zbyt długo, odsetek nie będzie
Podatki
Uwaga, firmy - MF opublikowało dokumentację API KSeF 2.0