Aktualizacja: 30.06.2025 12:40 Publikacja: 07.02.2024 07:20
Foto: Adobe Stock
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach uwzględnił skargę spółki, która spierała się z fiskusem o tzw. podatek u źródła od pośrednictwa reklamowego.
Z wniosku o interpretację wynikało, że podatniczka w ramach działalności nabywa przestrzeń reklamową na portalach internetowych od kontrahentów zagranicznych, którzy nie mają w Polsce ani zarządu ani siedziby. Podkreśliła, że w sieci nie umieszcza własnych reklam, tylko odsprzedaje powierzchnię reklamową po wyższych cenach. Można to sklasyfikować jako "pośrednictwo w sprzedaży miejsca lub czasu na cele reklamowe w internecie", czy "usługi związane z reprezentowaniem mediów".
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Po rozpoczęciu i zakończeniu kontroli celno-skarbowej firma będzie mogła złożyć nie tylko korektę, ale także pie...
Zagraniczny fundusz inwestycyjny będzie mógł być zwolniony z CIT także wtedy, gdy jest zarządzany wewnętrznie, c...
Przedsiębiorca będzie musiał zarejestrować się jako VAT-owiec i płacić podatek po przekroczeniu 240 tys. zł rocz...
Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup i eksploatację jachtu, który jest wykorzys...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas