Aktualizacja: 28.12.2015 07:40 Publikacja: 28.12.2015 07:40
Foto: www.sxc.hu
Tak orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w wyroku z 23 listopada 2015 r. (III SA/Wa 4024/14).
Spółka jest częścią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego, lecz nie zajmuje się obrotem produktami leczniczymi. Prowadzi na rzecz koncernu i swojego kontrahenta działalność marketingowo-promocyjną, mającą na celu budowanie relacji z grupą docelową – głównie z lekarzami i innymi praktykami medycyny. Podczas spotkań spółka wręcza nieodpłatnie – oprócz profesjonalnych opracowań medycznych – ulotki, materiały marketingowe, takie jak kubki czy zegary z logo firmy, niekiedy urządza poczęstunki. Za prowadzenie tej działalności marketingowej wystawia kontrahentowi fakturę.
Jeśli spółka dostała od samorządu rekompensatę, która ma pokryć stratę z działalności i nie wypływa bezpośrednio...
Wydatki na wynagrodzenia pracowników mogą być kilkakrotnie wykorzystane w ramach ulg wspomagających innowacyjność.
Gdy kontrola u podatnika będzie się przedłużała, to nie zapłaci on odsetek od podatków za czas tej kontroli. To...
Ministerstwo Finansów przygotowało projekt przepisów, które przesuwają w czasie o dwa lata obowiązek raportowani...
Zniesienie opodatkowania wielokrotnych restrukturyzacji, a także obowiązku publikowania strategii podatkowej duż...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas