Aktualizacja: 08.10.2015 08:25 Publikacja: 08.10.2015 08:25
Foto: 123RF
Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi rozstrzygnął w interpretacji kwestię rozliczenia kwot wypłacanych zatrudnionym za używanie należących do nich materiałów biurowych.
Z pytaniem zwróciła się firma, która wypłaca swoim pracownikom ekwiwalent za sprzęt stanowiący ich własność, wykorzystywany przez nich przy wykonywaniu pracy na rzecz wnioskodawcy. Wnioskodawca zaznaczył, że zgodnie z art. 94 kodeksu pracy firma musi stworzyć zatrudnionym prawidłowe warunki pracy. Chodzi m.in. o odpowiednie przygotowanie stanowiska pracy, również zaopatrzenie w materiały biurowe, niezbędne do wykonywania zadań służbowych.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas