Aktualizacja: 11.08.2020 09:48 Publikacja: 10.08.2020 19:00
Foto: Adobe Stock
Skarbówka polubiła cyfryzację. Już wcześniej zgadzała się, by przedsiębiorcy przesyłali swoim pracownikom informacje PIT-11 pocztą elektroniczną na adres e-mail. Teraz potwierdza, że można je udostępniać również w firmowym intranecie.
Taką interpretację otrzymała spółka zatrudniająca 200 osób, która chce usprawnić komunikację z pracownikami. Mają oni dostęp do platformy internetowej, zabezpieczony indywidualnym loginem i hasłem. Za pomocą platformy mogą sprawdzać informacje m.in. o swoim zatrudnieniu, nieobecnościach i szkoleniach. Otrzymują do niej dostęp w momencie zatrudnienia, przez przeglądarkę internetową za pośrednictwem komputera, telefonu komórkowego czy tabletu.
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Wydatki na wyżywienie, ubranie, mieszkanie, zdrowie, wypoczynek i rekreację czy szerzej na utrzymanie osoby fizy...
Po rozpoczęciu i zakończeniu kontroli celno-skarbowej firma będzie mogła złożyć nie tylko korektę, ale także pie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas