Aktualizacja: 30.05.2019 08:23 Publikacja: 30.05.2019 07:25
Foto: Adobe Stock
Anulowana w ostatniej chwili rezerwacja pokoju czy apartamentu to chleb powszedni firm z branży hotelarskiej. Kolejnym problemem, choć pewnie rzadszym, są zdewastowane pokoje czy zgubione klucze. Trudno się dziwić, że powszechną praktyką wśród wielu hotelarzy jest pobieranie ekstraopłat za zbyt późne odwołanie rezerwacji czy szkody poczynione przez niesfornego gościa. Okazuje się, że już ich podatkowe rozliczenie nie jest tak oczywiste. Potwierdza to sprawa, którą w środę musiał zająć się sam Naczelny Sąd Administracyjny.
Nie można instrumentalnie traktować przepisów o pomocy publicznej, by tylko odmówić zwolnienia z podatku. Taki j...
Po zmianach w składce zdrowotnej w 2026 r. przedsiębiorcy będą musieli na nowo przeliczyć, co się im bardziej op...
Pomysł „egzekucji fakturowej” może zredukować liczbę sporów o niezapłacone należności. Eksperci uważają, że nale...
Urzędy skarbowe dostały raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas