Aktualizacja: 30.05.2019 08:23 Publikacja: 30.05.2019 07:25
Foto: Adobe Stock
Anulowana w ostatniej chwili rezerwacja pokoju czy apartamentu to chleb powszedni firm z branży hotelarskiej. Kolejnym problemem, choć pewnie rzadszym, są zdewastowane pokoje czy zgubione klucze. Trudno się dziwić, że powszechną praktyką wśród wielu hotelarzy jest pobieranie ekstraopłat za zbyt późne odwołanie rezerwacji czy szkody poczynione przez niesfornego gościa. Okazuje się, że już ich podatkowe rozliczenie nie jest tak oczywiste. Potwierdza to sprawa, którą w środę musiał zająć się sam Naczelny Sąd Administracyjny.
Rząd przyjął pakiet przepisów o Krajowym Systemie e-Faktur. Są w nim kolejne zmiany, a firmy mają coraz mniej cz...
Gdy fiskus zabezpiecza wykonanie zobowiązania podatkowego, może wręczyć stosowny dokument pełnomocnikowi podatni...
Wydatki na zdobycie uprawnień zawodowych przez aplikanta są podatkowym kosztem zatrudniającej go kancelarii. Fis...
Rośnie liczba kontroli celno-skarbowych. W 2024 r. stanowiły już ponad 38 proc. wszystkich kontroli. W latach 20...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Ułatwienia na linii fiskus–podatnicy i łatwiejszy dostęp do informacji o lekach – to niektóre z najnowszych prop...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas