Aktualizacja: 30.05.2019 08:23 Publikacja: 30.05.2019 07:25
Foto: Adobe Stock
Anulowana w ostatniej chwili rezerwacja pokoju czy apartamentu to chleb powszedni firm z branży hotelarskiej. Kolejnym problemem, choć pewnie rzadszym, są zdewastowane pokoje czy zgubione klucze. Trudno się dziwić, że powszechną praktyką wśród wielu hotelarzy jest pobieranie ekstraopłat za zbyt późne odwołanie rezerwacji czy szkody poczynione przez niesfornego gościa. Okazuje się, że już ich podatkowe rozliczenie nie jest tak oczywiste. Potwierdza to sprawa, którą w środę musiał zająć się sam Naczelny Sąd Administracyjny.
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Inwestycje w e-fakturowanie czy JPK_CIT są kosztowne, ale przyczynią się do ogólnego unowocześnienia firm i urzę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas