Reklama

Reklama na aucie nie daje pełnego odliczenia VAT

To, że auto firmowe jest oklejone bannerem reklamowym, nie oznacza, że służy wyłącznie działalności.

Publikacja: 05.12.2018 16:41

Reklama na aucie nie daje pełnego odliczenia VAT

Foto: Adobe Stock

Odliczanie VAT od samochodów firmowych od lat wywołuje spore iskrzenie między fiskusem a podatnikami. I trudno się dziwić. Urzędnicy przepisy czytają bardzo restrykcyjnie, bo tłumaczą, że dbają o budżet. Przedsiębiorcy, dla których w dzisiejszych czasach samochody osobowe to jedno z podstawowych narzędzi prowadzenia biznesu, nieustannie szukają sposobów na jak największe oszczędności podatkowe.

Czytaj także: Auto z reklamą bez 100 proc. odpisu VAT

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
Czy podatnik może skutecznie wybrać ryczałt w przelewie? Jest wyrok
Podatki
Wydatki na psychoterapię w kosztach firmy? Skarbówka nie każdemu mówi "nie"
Podatki
Firma, która z własnej kieszeni opłaca grupową polisę OC dla kadry księgowej nie musi potrącać PIT
Podatki
Płacisz organizacji pracodawców za reklamę? To koszt bez limitu
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Podatki
Kary umowne za opóźnienie w realizacji usługi co do zasady mogą być kosztem podatkowym. Wyrok NSA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama