Aktualizacja: 06.08.2017 13:40 Publikacja: 06.08.2017 00:01
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Sprzedaż pamiątek, zabawek, sezonowych warzyw lub owoców, to biznes, który jest atrakcyjny zwłaszcza latem. Ponadto wakacje to czas festiwali, food trucków czy imprez plenerowych. Wysoka frekwencja w takich miejscach, to dla właścicieli biznesów sezonowych szansa na zdobycie klienta i pokaźne obroty. Jednak oprócz obiecujących zysków, przed przedsiębiorcami stawia się również wyzwania. Handel, również sezonowy, zazwyczaj wiąże się z obowiązkiem rejestrowania sprzedaży na urządzeniach fiskalnych. Posiadanie terminala nie jest wymagane, choć przynosi wymierne korzyści – transakcje kartą stanowią bowiem między 30 a 40 proc. całego obrotu w niewielkich punktach sprzedaży. Dlaczego zatem 80 proc. małych detalistów nie decyduje się na posiadanie terminala płatni- czego?
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas