Aktualizacja: 21.07.2017 08:08 Publikacja: 21.07.2017 08:08
Foto: 123RF
Adresatami apelu są resortu rozwoju i cyfryzacji oraz polscy deputowani w Parlamencie Europejskim. Podpisały się zaś pod nim organizacje zrzeszające przedsiębiorców, m.in. Konfederacja Lewiatan, Związek Pracodawców Branży Reklamowej IAB Polska, Startup Poland czy ZIPSEE Cyfrowa Polska.
Twierdzą, że niektóre propozycje zawarte w projekcie dyrektywy o prywatności w sieci (e-privacy) są sprzeczne z postanowieniami generalnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które wejdzie w życie w maju przyszłego roku. Chodzi m.in. o uznanie danych lokalizacyjnych za poufne oraz wymaganie dodatkowego uzyskiwania zgody na przetwarzanie metadanych (np. tzw. ciasteczek). Według autorów apelu utrudni to rozwój wielu innowacyjnych usług, jak np. inteligentnych samochodów.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas