Aktualizacja: 07.05.2017 08:04 Publikacja: 07.05.2017 07:00
Foto: 123RF
Od kilku lat można w Polsce obserwować wzrost liczby browarów, zwłaszcza małych browarów rzemieślniczych i kontraktowych. Przez Polskę przetacza się tzw. piwna rewolucja, a otwarcie własnego browaru stało się biznesem, który przynosi duże zyski. Tym bardziej, że spożycie alkoholu utrzymuje się w Polsce od lat na wysokim poziomie. Nie każdy zna jednak prawne wymogi prawidłowego oznakowania środków spożywczych, w tym napojów alkoholowych. Kwestia ta może być o tyle skomplikowana, że regulacje prawne znajdują się w aktach prawnych różnych szczebli, zarówno krajowych, jak i unijnych. Ponadto w ciągu najbliższych lat należy spodziewać się zmian w zakresie wymogów oznakowania napojów alkoholowych, m.in. w zakresie obowiązku wskazania ich kaloryczności na etykiecie. Czy zmiany te wpłyną w istotny sposób na sprzedaż alkoholu?
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas