Reklama

Gino Rossi - spór o naruszenie znaku towarowego przez producenta zegarków

W sporze o naruszenie znaku towarowego jego renomę bada się na chwilę wejścia konkurenta na rynek.

Aktualizacja: 14.03.2017 19:17 Publikacja: 14.03.2017 16:30

Gino Rossi SA, znany producent obuwia, pozwał Marcina L., producenta zegarków. Domagał się zakazania mu używania nazwy „Gino Rossi" jako oznaczenia w sprzedaży i w reklamie zegarków oraz opublikowania w „Rzeczpospolitej" przeprosin.

Wprowadzali w błąd

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Reklama
Reklama
Reklama