Gino Rossi - spór o naruszenie znaku towarowego przez producenta zegarków

W sporze o naruszenie znaku towarowego jego renomę bada się na chwilę wejścia konkurenta na rynek.

Aktualizacja: 14.03.2017 19:17 Publikacja: 14.03.2017 16:30

Gino Rossi SA, znany producent obuwia, pozwał Marcina L., producenta zegarków. Domagał się zakazania mu używania nazwy „Gino Rossi" jako oznaczenia w sprzedaży i w reklamie zegarków oraz opublikowania w „Rzeczpospolitej" przeprosin.

Wprowadzali w błąd

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Prawo w firmie
Co obejmie deregulacja? Zespół Brzoski może wrócić do gotowych projektów
Prawo w firmie
Zlikwidują Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców? Jest oświadczenie
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Prawo w firmie
Rząd wytoczy groźną broń przeciw szarej strefie. Dotknie rynku odzieży, obuwia i betonu
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście