Aktualizacja: 14.06.2016 02:00 Publikacja: 14.06.2016 02:00
Foto: 123RF
W powszechnie obowiązujących przepisach nie uregulowano zasad postępowania na wypadek, gdy pracownik kwestionuje zgodność z prawem polecenia pracodawcy lub uzależnia jego wykonanie od otrzymania polecenia na piśmie. Poniżej odpowiadamy na pytania dotyczące takich sytuacji. Czy pracownik może go żądać zawsze, czy tylko w niektórych przypadkach? Czy warto wydawać niektóre polecenia na piśmie? Jak powinno być ono sformułowane? Czy można zmusić podwładnego do jego podpisania (że zapoznał się z treścią polecenia)?
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas