Sprzedawcy bubli trudno usunąć z internetu krytyczne uwagi

Przedsiębiorca prowadzący sprzedaż w sieci musi się liczyć z tym, że internauci będą go krytykować w mało elegancki sposób. Nie oznacza to jednak, że uda mu się łatwo usunąć niepochlebne wpisy.

Aktualizacja: 28.02.2016 15:46 Publikacja: 28.02.2016 11:26

Sprzedawcy bubli trudno usunąć z internetu krytyczne uwagi

Foto: www.sxc.hu

Firma Roberta M. sprzedawała w internecie program komputerowy, który okazał się niezbyt dobrej jakości i został skrytykowany w sieci przez osoby, które go kupiły. Robert M. zdecydował się więc wycofać program ze swojej oferty.

Mimo to niepochlebne opinie na temat jego firmy w Internecie pozostały. Były to wpisy typu: „bardzo chamskie podejście do klienta", „firma to jeden wielki syf", „to jakiś wielki przekręt a nie firma", „żenada i ryzyko" albo „firma (...) to jedna wielka porażka, bubel wypuszczają na rynek od kilku lat".

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Reklama
Reklama