Aktualizacja: 20.11.2015 06:00 Publikacja: 20.11.2015 06:00
Foto: 123RF
Przedsiębiorca, któremu zarzucono naruszenie zbiorowych interesów konsumentów, działał na rynku tzw. szybkich pożyczek. Postępowanie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zostało wszczęte w maju 2015 r. Urząd, po przeanalizowaniu wzorców umów stosowanych przez firmę, ustalił m.in., że w umowach o kredyt konsumencki przedsiębiorca zastrzegał sobie prawo do wystąpienia z żądaniem spotkania z kredytobiorcą, gdy doszło do opóźnienia w spłacie. W przypadku odmowy przewidziana była kara umowna.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas