Aktualizacja: 28.09.2015 15:31 Publikacja: 28.09.2015 15:31
Foto: sxc.hu
Portal promocji eksportu daje dostęp do wielu cennych informacji. Skierowanych zarówno do tych firm, które dopiero myślą o rozwoju eksportu, jak i tych, które już od dłuższego czasu są obecne na rynkach zagranicznych, ale chciałyby kontynuować swoją ekspansję. Współpraca ministerstwa gospodarki, wydziałów ekonomicznych polskich ambasad, a także regionalnych centrów obsługi inwestorów i eksporterów sprawia, że w jednym miejscu przedsiębiorcy zainteresowani eksportem mogą znaleźć informacje o interesujących ich rynkach. Zapoznać się z ofertami zgłaszanymi przez zagranicznych przedsiębiorców, przygotować i dodać do systemu swoją własną ofertę. Uzyskiwać informacje o wydarzeniach typu targi, misje gospodarcze, seminaria lub spotkania b2b. A i to nie wszystko, co oferuje zmodernizowany portal internetowy. W jego obrębie funkcjonować będzie także zmieniony newsletter, w którym przedsiębiorca będzie mógł wybrać, jaki zakres informacji go interesuje, a także ustalić częstotliwość uzyskiwania danych.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas