Czy zaliczka dla pracownika na zagraniczną delegację jest obowiązkowa?

Pracownik nie może ponosić kosztów działalności firmy. Dlatego obowiązku wypłaty zaliczki na delegację poza krajem nie wolno wyłączyć w przepisach wewnętrznych.

Publikacja: 25.09.2015 03:00

Czy zaliczka dla pracownika na zagraniczną delegację jest obowiązkowa?

Foto: Fotolia.com

- Pewną uciążliwość stwarza nam niekiedy konieczność wypłaty zaliczek pracownikom wyjeżdżającym w zagraniczne delegacje. Czy to uprawnienie możemy wyłączyć w przepisach wewnętrznych – regulaminie wynagradzania? – pyta czytelnik.

Nie.

Pozostało 93% artykułu

PRO.RP.PL za 19 zł

Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Prawo w firmie
Zmiany w załatwianiu spraw ze skarbówką. Chodzi o kontakt z pracownikami US
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni