Aktualizacja: 29.08.2019 06:10 Publikacja: 29.08.2019 06:10
Foto: Adobe Stock
Takiej odpowiedzi udzielił Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na pytanie Organizacji OBPON. Fundusz wskazał, że pozwalają na to obecnie obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego, które przewidują dokumentową formę czynności prawnej. Taką formę spełnia również wiadomość elektroniczna (mailowa) zakończona wpisem imienia i nazwiska składającego lub danymi pozwalającymi ustalić jego tożsamość. Sporządzając dokumentową formę informacji o kwocie obniżenia wpłat na PFRON (INF-U) należy w związku z tym wyraźnie i dokładnie wypełnić pozycje dotyczące danych ewidencyjnych i adresu sprzedającego oraz pozycję 51 – imię i nazwisko osoby upoważnionej, a także pozycję 52 – podpis.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas