Aktualizacja: 17.01.2015 15:38 Publikacja: 17.01.2015 14:47
Od wielu lat liderem polskiego rynku pozostaje Skoda, a najpopularniejszym modelem ?jest Octavia
Foto: materiały prasowe
W 2014 roku w Polsce klienci kupili 327 219 nowych samochodów osobowych, o 12,9 proc. więcej niż rok wcześniej. To najlepszy wynik od czterech lat. Ten duży wzrost wynika z zakupów firm, które w pierwszym kwartale nabywały samochody bez kratki i mogły odliczyć cały podatek VAT. Po pierwszym kwartale rynek wzrósł o 28,9 proc.
Po 1 kwietnia, gdy zmieniły się zasady odliczeń, przedsiębiorcy utrzymali znaczący udział w zakupach. W grudniu kupili 18 413 samochodów, o ponad 17 proc. więcej niż w grudniu 2013 roku.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas