Wnioski o uczestnictwo należy składać do Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, która organizuje te wyjazdy w ramach programu „Promocji gospodarczej Polski wschodniej”.

Do 24 sierpnia samorządowcy z pięciu województw (lubelskiego, podlaskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego) mogą ubiegać się o udział w międzynarodowych targach nieruchomości inwestycyjnych Expo Real 2010, które odbędą się 3 – 7 października w Monachium.

Maksymalnie może się tam udać czterech przedstawicieli danego województwa. Przewidziano 20 miejsc.

[wyimek][b]50 tys. zł[/b] to szacunkowy koszt wyjazdu jednego uczestnika na targi Expo Real[/wyimek]

Z kolei przedsiębiorcy posiadający siedzibę, prowadzący działalność i zarejestrowani w jednym z pięciu województw Polski wschodniej mogą do 20 sierpnia ubiegać się o 20 miejsc w międzynarodowych targach jachtowych Hanseboot 2010. Odbędą się one w Hamburgu na przełomie października i listopada.

Reklama
Reklama

Ponadto dziś PAIiIZ zamyka nabór wniosków od przedsiębiorców reprezentujących sektor meblowy, którzy chcą wyjechać do Zagrzebia na międzynarodowe targi mebli, wyposażenia wnętrz oraz przemysłu drzewnego Ambienta 2010 (13– 17 października).

[wyimek] [b]Czytaj też[/b] [link=http://www.rp.pl/artykul/56479,522942_Zareklamuj_sie_za_unijne_pieniadze.html]"Zareklamuj się za unijne pieniądze"[/link][/wyimek]

Wszystkie wyjazdy, których celem jest prezentacja potencjału gospodarczego i inwestycyjnego pięciu regionów Polski wschodniej, finansowane są w 100 proc. z budżetu unijnego programu „Rozwój Polski wschodniej” (działanie I. 4 promocja i współpraca). Wszyscy uczestnicy mają zapewnione przeloty w obie strony, noclegi, materiały informacyjne oraz organizację spotkań na miejscu, w tym koszt wynajęcia powierzchni wystawienniczej oraz zabudowę stoiska na targach. PAIiIZ nie zapewnia tylko diet, ubezpieczenia oraz dojazdu z i do Warszawy.