Historia producentów lodów: jak zaistnieć na rynku z nowym produktem

Klient nie szuka informacji o towarach na własną rękę. Firma, która chce wyglądać młodo i nowocześnie, zaskakuje nimi w internecie i mediach społecznościowych, a nie tylko w udostępnia w telewizji. Podjęcie decyzji o opcjach kanałów marketingowych wspomaga drzewo decyzyjne.

Aktualizacja: 29.09.2018 16:41 Publikacja: 29.09.2018 06:00

Historia producentów lodów: jak zaistnieć na rynku z nowym produktem

Foto: Adobe Stock

Historia producenta lodów

Struans to firma rodzinna z siedzibą w Milltown, w Newlandii. Walutą Newlandii jest dolar newlandzki (N$). Firmę założono w 1912 roku. Od tego czasu przeprowadzono dywersyfikację jej działalności, przechodząc od gospodarstwa mlecznego do detalicznego handlu mlekiem, a ostatnio także do produkcji lodów mlecznych.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki