Historia producentów lodów: jak zaistnieć na rynku z nowym produktem

Klient nie szuka informacji o towarach na własną rękę. Firma, która chce wyglądać młodo i nowocześnie, zaskakuje nimi w internecie i mediach społecznościowych, a nie tylko w udostępnia w telewizji. Podjęcie decyzji o opcjach kanałów marketingowych wspomaga drzewo decyzyjne.

Aktualizacja: 29.09.2018 16:41 Publikacja: 29.09.2018 06:00

Historia producentów lodów: jak zaistnieć na rynku z nowym produktem

Foto: Adobe Stock

Historia producenta lodów

Struans to firma rodzinna z siedzibą w Milltown, w Newlandii. Walutą Newlandii jest dolar newlandzki (N$). Firmę założono w 1912 roku. Od tego czasu przeprowadzono dywersyfikację jej działalności, przechodząc od gospodarstwa mlecznego do detalicznego handlu mlekiem, a ostatnio także do produkcji lodów mlecznych.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Reklama
Reklama