Czy firmy budowlane potrzebują dobrego PR

Nowoczesna firma musi dziś wiedzieć co sądzą o niej klienci, dziennikarze, branża czy lokalna społeczność. Wiedza o tym, jak markę postrzegają inni i zarządzanie reputacją jest istotnym elementem prowadzenia biznesu, niezbędnym w tworzeniu przewagi konkurencyjnej.

Publikacja: 13.07.2018 06:20

Czy firmy budowlane potrzebują dobrego PR

Foto: Adobe Stock

Niezależnie od tego czy przedsiębiorca jest usługodawcą, producentem materiałów budowlanych, hurtownikiem czy wykonawcą - świadome kształtowanie pożądanego wizerunku marki jest warunkiem rozwoju firmy, zdobywania nowych klientów i partnerów biznesowych.

Czytaj także: Pracodawca nie może uprawiać czarnego PR w stosunku do byłego pracownika

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Dostawa leków na innych i racjonalnych zasadach
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?