Czy firmy budowlane potrzebują dobrego PR

Nowoczesna firma musi dziś wiedzieć co sądzą o niej klienci, dziennikarze, branża czy lokalna społeczność. Wiedza o tym, jak markę postrzegają inni i zarządzanie reputacją jest istotnym elementem prowadzenia biznesu, niezbędnym w tworzeniu przewagi konkurencyjnej.

Publikacja: 13.07.2018 06:20

Czy firmy budowlane potrzebują dobrego PR

Foto: Adobe Stock

Niezależnie od tego czy przedsiębiorca jest usługodawcą, producentem materiałów budowlanych, hurtownikiem czy wykonawcą - świadome kształtowanie pożądanego wizerunku marki jest warunkiem rozwoju firmy, zdobywania nowych klientów i partnerów biznesowych.

Czytaj także: Pracodawca nie może uprawiać czarnego PR w stosunku do byłego pracownika

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie