Aktualizacja: 10.05.2018 17:50 Publikacja: 10.05.2018 17:50
Foto: Adobe Stock
Pokolenie Z (ludzie urodzeni po 1995 r.) nie znosi nudy, rutyny, szablonów. Woli kreatywne działania w poszukiwaniu szybszych i wygodniejszych rozwiązań. Jest sfrustrowane, gdy nie odnajduje odpowiedzi w ciągu 30 minut od wpisania hasła w wyszukiwarkę Google. Jednocześnie nie boi się wyzwań ani porażki, dlatego pracodawca z łatwością może wprowadzić nowy pomysł, nie martwiąc się o brak entuzjazmu.
Podstawowym źródłem informacji i komunikacji jest Facebook, a smartfon wydaje się niemal przyklejony do dłoni. Ma to również swoje zalety – są zawsze online, dyspozycyjni i gotowi do rozmowy.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas