Reklama
Rozwiń

Pokolenie Z zmienia biznes

Obecność młodych pracowników w wirtualnym świecie wpływa m.in. na ich podejście do poufności informacji.

Publikacja: 10.05.2018 17:50

Pokolenie Z zmienia biznes

Foto: Adobe Stock

Pokolenie Z (ludzie urodzeni po 1995 r.) nie znosi nudy, rutyny, szablonów. Woli kreatywne działania w poszukiwaniu szybszych i wygodniejszych rozwiązań. Jest sfrustrowane, gdy nie odnajduje odpowiedzi w ciągu 30 minut od wpisania hasła w wyszukiwarkę Google. Jednocześnie nie boi się wyzwań ani porażki, dlatego pracodawca z łatwością może wprowadzić nowy pomysł, nie martwiąc się o brak entuzjazmu.

Podstawowym źródłem informacji i komunikacji jest Facebook, a smartfon wydaje się niemal przyklejony do dłoni. Ma to również swoje zalety – są zawsze online, dyspozycyjni i gotowi do rozmowy.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego