Aktualizacja: 03.03.2018 13:36 Publikacja: 03.03.2018 13:36
Foto: Adobe Stock
Taki znak towarowy stwarza bowiem ryzyko czerpania nienależnej korzyści z należącego do Adidas AG wcześniejszego znaku towarowego przedstawiającego trzy równoległe paski na bucie - uznał Sąd Unii Europejskiej w wyroku z 1 marca 2018 r. wydanego w połączonych sprawach T-85/16 i T-629/16 (Shoe Branding Europe BVBA vs. EUIPO).
W 2009 r. i 2011 r. belgijska spółka Shoe Branding Europe wystąpiła do Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (European Union Intellectual Property Office - EUIPO; wtedy urząd nosił jeszcze nazwę Urzędu Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego - OHIM) z wnioskiem o rejestrację dwóch znaków towarowych, jednego dla do obuwia, a drugiego dla obuwia ochronnego. Rejestracji sprzeciwiła się niemiecka spółka Adidas AG, która produkuje popularne obuwie sportowe. Jej znakiem rozpoznawczym są trzy równoległe paski.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas