Branża outdoorowa mówi: NIE dla podatku reklamowego

Podatek reklamowy doprowadzi do wzrostu cen, a tę cenę na końcu poczuje konsument w swojej kieszeni - ostrzega branża outdoorowa, która rozpoczęła kampanię "NIE dla podatku reklamowego".

Publikacja: 04.03.2021 10:23

Kampania “NIE dla podatku reklamowego”

Kampania “NIE dla podatku reklamowego”

Foto: materiały prasowe

mat

Branża zwraca uwagę, że nowy podatek bije w większości bezpośrednio w rodzime firmy, które często zaczynały od jednoosobowej działalności gospodarczej, a dziś urosły do skali średnich lub małych przedsiębiorstw, dających wspólnie pracę tysiącom ludzi i mających wpływ na rozwój innowacji i wprowadzania nowoczesnych rozwiązań cyfrowych.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, straty branży outdoorowej w zeszłym roku były ogromne względem roku poprzedniego. A propozycja naliczania "składki reklamowej" od przychodu jest pomysłem prowadzącym do jej zrujnowania.

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?